وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

صادق صبا، مدیر بخش فارسی بی بی سی به "روز" می گوید که پس از پخش مستند "اعترافات" این فشارها بر خانواده ها شدت گرفته است. وی توضیح می دهد یکسال پیش که مستندی در ارتباط با آیت الله خامنه ای از بی بی سی فارسی پخش شد خانواده های تعدادی از همکاران بی بی سی، از سوی نیروهای امنیتی احضار و تحت فشار قرار گرفتند که از فرزندان خود بخواهند با بی بی سی قطع همکاری کنند! از اوایل دسامبر نیز که بی بی سی فارسی تبلیغات مستند "اعترافات" را پخش کرد فشارها و آزارها شدت گرفت.
 
اگرچه مصاحبه صادق صبا با رسانه های ضدانقلاب در موضوع فوق به امری تکراری تبدیل شده است اما سوالی مطرح می شود این است که اساسا فشار روانی بر خانواده ای که مثلا فرزندش در فلان رسانه ضدانقلاب فعالیت می کند چه نتیجه ای جز ادامه فعالیت وی در آن رسانه و بمباران تبلیغاتی از سوی آنان علیه نظام دارد!!؟
 
با در نظر گرفتن نتایج حاصل و تحلیل اقدامات ضدانقلاب علیه نظام می توان نتیجه گرفت که اقدام به یک چنین رفتارهایی نه در شان نظام است و نه نتیجه ای برای آن به همراه دارد بنابراین می توان نتیجه گرفت که ادعای صادق صبا در این خصوص دروغ بوده و پیشتر همانطور که گفته شد اقدام تبلیغاتی از سوی صادق صبا برای تلویزیون  بی بی سی فارسی بود.
 
 
در پایان گفتنی است فشارهای اخیر بر بی بی سی فارسی و شخص صادق صبا از سوی دیگر رسانه های ضدانقلاب است [ماجرای فساد اخلاقی که از سوی شهرام همایون مدیر تلویزیون کانال وان مطرح شد] تا نظام ج.ا.ا/تمام
 
 
منبع:ماهستیم


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 16 دی 1391برچسب:ضدانقلاب, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com